از آلبرت انیشتین (به نقل از کتاب شاعر و انیشتین نوشته ویلیام هرمان)
من نمی دانم پس از مرگ جسمانیم چه روی خواهد داد. آگاهی به اینکه در حال حاضر روی زمینم به اضافه ی بخش اسرارآمیزی از ابدیت برایم کافی است. مرگ من هم مرگ راحتی خواهد بود چون از همان اوان جوانی همواره حدا از خانواده و دوستان و اطرافیانم زیسته ام و اگر هم قرار باشد به زندگی دیگری راه یابم از آن هراسی به دل راه نخواهم داد.
از تنهایی نگریزید. تنهایی به شما فرصت خواهد داد که به حیرت درآیید و به جست و جوی حقیقت برخیزید. کنجکاوی مقدس را از یاد مبرید. عمر خود را شایسته زیستن کنید.
+ نوشته شده در یکشنبه هجدهم خرداد ۱۳۹۹ ساعت 11:2 توسط شهریار معتمدی
|
من یک دکتری اخترفیزیک هستم که عمدتا بر روی مدلهای گرانش تعمیم یافته برای حل معمای ماده گمشده کار می کنم. در کنار فیزیک، علاقه مند به نوشتن، شعر پارسی، موسیقی کلاسیک و فلسفه غرب هستم و در صورتی که هیاهوی زندگی بهم مجال بده سه تار هم تمرین می کنم.