...
نه اینکه تا به امروز عاشقی نکردم
که بی هیچ دلیلی بخواهم باشد
ولی هنوز طعم عشق را خوب نچشیده بودم
که عشق از من گذشت
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هفتم فروردین ۱۳۹۶ ساعت 10:53 توسط شهریار معتمدی
|
که بی هیچ دلیلی بخواهم باشد
ولی هنوز طعم عشق را خوب نچشیده بودم
که عشق از من گذشت
حتی خودم هم منتظر تولدم نبودم
آمدنت را نمی پرسم
تو را از یاد نبرده
به نبودنت خو گرفتم