شاید
فکر می کنم گاهی
بادبادکی رها بودن در افسار باد
بهتر از بودن در بند مردیست
که پی راز خلوت ستاره هاست
+ نوشته شده در یکشنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت 15:11 توسط شهریار معتمدی
|
من یک دکتری اخترفیزیک هستم که عمدتا بر روی مدلهای گرانش تعمیم یافته برای حل معمای ماده گمشده کار می کنم. در کنار فیزیک، علاقه مند به نوشتن، شعر پارسی، موسیقی کلاسیک و فلسفه غرب هستم و در صورتی که هیاهوی زندگی بهم مجال بده سه تار هم تمرین می کنم.